Коли в Японії через коронавірус цього року оголосили режим надзвичайного стану, людей закликали прибрати оселі й позбутися мотлоху.
Чимало людей почали сумлінно це робити. Тож у країні став процвітати ринок товарів класу люкс, що були у вжитку.
71-річна домогосподарка Міцуко Івама проводила майже весь вільний час у спортзалі. Однак, опинившись удома, почала прибирати в шафах. Зрештою вирішила позбутися кімоно, які подарували їй батьки десятки років тому.
[Міцуко Івама, домогосподарка]:
«Через коронавірус більшу частину року я була вдома. Я вирішила прибратися в будинку, позбутися всього, що мені не треба. Мені здалося, що кімоно не має висіти в шафі. Було б добре, щоб їх носив хтось молодший».
Допомагає розпрощатися з непотрібними речами одна компанія, яка викуповує їх у власників і перепродує онлайн.
[Кіохеї Івата, голова компанії з продажу вживаних речей]:
«Люди стали проводити більше часу вдома, тому почали там усе міняти. У японській мові є слово “дансарі”. Воно означає спрощення життя. Свідомість людей змінюється в цьому напрямку. Вони приходять до нас, бо наші послуги допомагають очистити їхні помешкання».
Працівники компанії кажуть, що в жовтні цього року в них було набагато більше викликів, ніж того ж місяця 2019-го. Серед клієнтів дві третини — це люди за 50 років. Часто продають кімоно й дорогі сумки.
[Кіохеї Івата, голова компанії з продажу вживаних речей]:
«Наші продажі зросли на 35 %, якщо порівняти з періодом до пандемії».
У компанії також кажуть, що, оскільки зростає ціна на золото, японці ще стали активніше продавати свої персні й намиста.
Коротке посилання на цю сторінку: