В Азії зростає попит на рослинний білок. Постачальники кажуть, що можливий зв’язок між м’ясом диких тварин і новим коронавірусом змушує споживачів, особливо в Гонконзі й материковому Китаї, переглянути свій раціон.
Якщо порівнювати зі справжніми м’ясними продуктами, то вегетаріанські альтернативи м’ясу поки займають лише крихітну частку ринку, однак вони стають дедалі популярнішими.
Гонконзький фітнес-тренер Майк Лі каже, що через пандемію люди почали більше стежити за своїм здоров’ям.
[Майк Лі, фітнес-тренер]:
«Ще рік тому, навіть якщо застудився чи підхопив грип, однаково виходив із друзями й разом з ними їв хот-пот. Проблем не було. Але тепер, якщо трохи болить горло і є невеликий кашель, то люди відскакуватимуть від тебе на десять метрів».
У 2018 році обсяг китайського ринку вегетаріанських продуктів становив десять мільярдів доларів. Як очікується, до 2023 року він збільшиться до 12 мільярдів.
[Дейв Йон, засновник Green Monday Group]:
«Ми почали продавати такі продукти на 77% більше. Наш онлайн-магазин теж добре себе показав. Особливо зараз, коли багато хто не виходить з дому й замовляє їжу та інші товари з доставленням».
Серед найпопулярніших вегетаріанських товарів — замінник свинини, який називають «омніпорк». Його використовують, коли готують пельмені, а також подають із локшиною чи рисом. Крім того, добре продаються нагетси із замінника курятини й рослинне молоко.
А ще вважається, що замість м’яса можна їсти сир тофу, який споконвіку використовували в китайській кухні. Його виготовляють із соєвих бобів, а тому він теж багатий на білок.
Коротке посилання на цю сторінку: