Французи ще під час першого локдауну почали їсти більше якісних сирів. Коли ресторани, бари й розважальні заклади закрили, цей продукт, схоже, став розрадою.
За статистикою, у 2020 році французи купували сиру на 8 % більше, ніж у 2019. Роком раніше приріст становив 2 %.
Якщо казати про окремі сорти, то лідером стала моцарела. Її споживання зросло на 20 %. А раклет, який французи полюбляють їсти взимку з картоплею і в’яленим м’ясом, почали купувати більше на 12 %.
[Веронік Ріше-Леруж, голова місцевої асоціації сирної промисловості]:
«Ми непокоїлися, що, коли закриють ресторани й ринки, споживання сиру різко спаде. Зокрема, сирів, які називаються відповідно до їхнього місця походження. Але сталося якраз навпаки: французи підтримували й навіть компенсували відсутність продажів у ресторанах високим попитом на сири».
Ще трохи статистики. Камамбер почали купувати більше на 2 %, а сир конте — на 8 %.
[Огюстен Дену, власник магазину сиру]:
«Ми зробили невеликий внесок: допомогли людям підбадьоритися. Ми забезпечили їм мить задоволення за обіднім столом із хорошим вином, добрим хлібом і якісним сиром».[Луїза Боннен, парижанка]:
«Ми їмо його більше для задоволення. Він смачний, і завдяки йому ліпше почуваєшся».[Ніколя, парижанин]:
«Це одне із задоволень, яке нам, як і раніше, доступне. І різноманітність просто неймовірна, так само як і вин. Ви тільки погляньте на вітрину».
Утім, такий попит, як кажуть представники сектору, може компенсувати втрати лише частково. Туристичний і ресторанний бізнес Франції і далі зазнає збитків, бо карантинні обмеження поки тільки посилюють.
Коротке посилання на цю сторінку: