[Стів Моррім, засновник австралійської переробної компанії]:
«Величезні обсяги. У самій лише Австралії щороку викидають понад 10 тисяч тонн косметичних відходів. І вся ця сировина дуже цінна для повторного використання».
Обсяг косметичної індустрії Австралії — вісім мільярдів австралійських доларів і він постійно зростає. І чимраз більше людей розуміють важливість перероблення.
З’явилися різні схеми повернення використаної чи порожньої тари до магазинів. Потім усе це сортують і переробляють.
[сортувальник відходів]:
«Маємо скло, метал, м’який пластик і твердий пластик».
Тару переробляють на інші продукти, зокрема замінники бетону чи скла, а також пластиковий композит для відкритих ігрових майданчиків і настилів.
Одна переробна компанія недавно отримала урядовий грант — мільйон австралійських доларів на дослідження того, як можна переробляти косметику. Вона шукатиме спосіб повторного використання складних для перероблення товарів, таких як лаку для нігтів чи аерозолів.
Водночас деякі бренди беруть на себе витрати.
[Жан Баяр, головний менеджер американської переробної компанії]:
«Вони фінансують збір і перероблення продуктів, які ми збираємо сьогодні».
Бренди також змінюють процес виробництва. Так, нещодавно одна косметична компанія припинила випускати популярний аерозольний засіб для штучної засмаги, бо його паковання важко переробляти.
Коротке посилання на цю сторінку: