Маневрові й зручні. Електросамокати в центральному районі Рима стають звичним явищем, оскільки через пандемію люди намагаються уникати переповненого громадського транспорту.
Щоб заохочувати містян до екологічної мікромобільності, влада міста видала ліцензії на прокатну діяльність вісьмом компаніям. Загалом вони в Римі здають 6000 самокатів. Незабаром з’являться ще тисячі.
Утім, на такий транспорт більшає і скарг. Відповідно до правил на електросамокатах не можна їздити тротуарами. Також їм не дозволено рухатися швидше ніж 24 кілометри за годину по дорогах і більш як шість кілометрів за годину широкими пішохідними зонами. Та ці норми часто порушують.
[жителька Рима]:
«Вони всюди постійно гасають туди-сюди, часто їдуть проти руху. Бодай хтось перевіряє, чи є в них водійські права? Іноді вони наражають на небезпеку своє життя, та й усіх інших. На щастя, я поки не потрапляла в аварії, але вони порушують основні правила дорожнього руху».
Одна відома компанія дає в Римі на прокат коло 2500 самокатів. Вона каже, що її працівники забирають погано припарковані самокати та реагують на порушення.
[Крістіна Донофріо, менеджер компані прокату самокатів]:
«Ми тісно співпрацюємо з міською владою, щоб знаходити тих, хто їздить по тротуарах, хто їздить удвох чи паркує самокат у недозволених місцях. До того ж маємо мобільний застосунок, який кожен містянин може завантажити й повідомляти нам, де неправильно припарковано самокат або що хтось їздить не за правилами. Ми можемо відреагувати упродовж 15 хвилин».
Загалом у Європі до електросамокатів ставляться не завжди схвально. Так, у Мадриді у 2018 році їх заборонили. А в Парижі й Лондоні запровадили великі штрафи за перебування на цьому транспорті в заборонених зонах.
Коротке посилання на цю сторінку: