90-дюймовий екран нижче від капота та музика для пішоходів — такими й подібними до них технологіями оснащують свої електрокари китайські автовиробники. Водночас ціна нижча, ніж на іноземні аналоги. Так китайські компанії борються за покупців.
Приміром, китайське авто з усілякими високотехнологічними функціями можна купити за 20 000 доларів. Це вдвічі дешевше за нову середньостатистичну машину в США.
А ось модель Nammi, яку показали на Пекінському автосалоні. Її випускає держкомпанія Dongfeng («Дунфен»). Ціна — менш як 10 000 доларів. Приблизно стільки ж коштує BYD Seagull («Бі-Вай-Ді Сігал») — четвертий за популярністю електромобіль у Китаї. Компанія Xpeng («Сяопен») планує пропонувати електромобіль з автономним керуванням за менш ніж 21 000 доларів.
[Хав’єр-Гарсія Гальярдо, працівник компанії Zeekr]:
«Технічні деталі так само важливі, як дизайн та бренд. І ця інтеграція технологій важлива для китайських споживачів».
Аналітики кажуть, що все це становить серйозну проблему для іноземних компаній, таких як Tesla й Volkswagen. Конкуренція на одному з найбільших автомобільних ринків стає дедалі запеклішою, але європейські бренди не відступають.
[Ола Келленіус, директор компанії Mercedes-Benz]:
«У нас тут працює команда фахівців у галузі цифрових технологій, які створюють усе необхідне. Наприклад, у новому E-Class можна співати караоке. У Німеччині немає такої функції. Але місцевим клієнтам це подобається».
Представники Mercedes та Volkswagen кажуть, що працюють над створенням так званих вау-ефектів для китайських покупців.
Утім, обираючи автомобіль преміумкласу, китайці однаково віддають перевагу відомим іноземним брендам. Якості китайських машин не довіряють і в Китаї. На вторинному ринку вони дуже втрачають у ціні. До того ж велика кількість високотехнологічних функцій не свідчить про те, що ергономіка в китайських машинах стала кращою. Водіям, як і раніше, в них не так зручно, як, наприклад, у німецьких автомобілях.
Коротке посилання на цю сторінку: