18.09.2024
Телеканал NTD

Стартапи прагнуть перетворити електричні човни на масовий міський транспорт

Стартапи прагнуть перетворити електричні човни на масовий міський транспорт

Водне таксі замість наземного. Цього прагне багато стартапів у всьому світі. Вони будують електричні човни й..

Дата завантаження: 2024-05-18

video

Водне таксі замість наземного. Цього прагне багато стартапів у всьому світі. Вони будують електричні човни й пропонують замінити ними частину міського транспорту.

Один каліфорнійський стартап створив дев’ятиметровий човен на підводних крилах. Вони дають змогу уникнути гідродинамічного опору й збільшити запас ходу.

На одному заряді судно долає 140 кілометрів.

[Сампріті Бхаттачар’я, директор стартапу ― розробника електрочовна]:
«Човен не лише електричний. Він ковзає над водою, тож морської хвороби не буде. Просто його хід плавний, і хвилі не відчуваються. Неначе летиш у реактивному літаку».

Виробник каже, що експлуатація такого човна вдесятеро дешевша, ніж судна, що працює на викопному паливі.

[Сампріті Бхаттачар’я, директор стартапу ― розробника електрочовна]:
«Цей човен можна використовувати як водне таксі в таких містах, як Сан-Франциско, Нью-Йорк, Сіетл та інші. Це розкриває потенціал, нову форму транспорту».

А шведська компанія збудувала електричний катер завдовжки вісім з половиною метрів. Він теж має підводні крила. Одного заряду вистачає на 105 кілометрів. Продано вже 150 таких катерів.

[Тангі де Ламотт, директор компанії ― розробника електрокатера]:
«Підводні крила, комп’ютер зі штучним інтелектом і програмне забезпечення дають змогу створити човен, що ковзає над водою. І це дуже ефективно. Можна за ніч зарядити батарею, а потім провести на воді непоганий день на електричному човні».

Утім, не все так чудово. Електричні човни коштують недешево — сотні тисяч доларів.

[Джефф Васіл, член асоціації Marine Manufacturers]:
«Запас ходу — величезна проблема. Щоб мати більше енергії, треба встановити більше акумуляторів. А це підвищує витрати. Тому між звичайними й електричними човнами дуже велика різниця в ціні».

У стартапах, що будують електричні човни, також розробляють для суден безпілотні технології. Але більшість шанувальників активного відпочинку вважають за краще керувати човнами самостійно. Та й пасажири комерційного транспорту, як і раніше, хочуть бачити за штурвалом людину.
Коротке посилання на цю сторінку:

Стартапи прагнуть перетворити електричні човни на масовий міський транспортПонад 100 нових видів морських істот виявили в океані біля берегів ЧиліБерезень 2024 став найспекотнішим в історіїЗ олії — біопальне: новий завод у ДубаїНовинки мобільних технологій показали на Mobile World CongressУ Нідерландах тестуватимуть вакуумний поїзд HyperloopЧи можна забезпечити Землю дешевою сонячною енергією з космосуМорозильні камери з відходів роблять у кенійському місті МомбасаУ пластику знайшли набагато більше хімікатів, ніж виявили ранішеЗнахідка в Помпеях розкриває таємниці будівництва стародавніх римлян

Підпишись на e-mail розсилку

Вибери, що б ви хотіли отримувати на свій e-mail: