27.08.2024

В Австралії почали спостерігати з космосу за чужорідними буйволами

Спостерігати за дикими буйволами з космосу почали в Австралії. Проєкт SpaceCows готували роками. Він стартував на..

Дата завантаження: 2024-04-27

Спостерігати за дикими буйволами з космосу почали в Австралії. Проєкт SpaceCows готували роками. Він стартував на півострові Арнемленд, що на Північній Території.

[Ендрю Госкінс, науковець]:

«Це дуже великий проєкт. Можливо, наймасштабніший за всю історію спостереження за дикими тваринами або, зокрема, за буйволами».

У проєкті беруть участь науковці, скотарі та рейнджери. Спочатку буйволів відловлюють. Потім тваринам на вухо прикріплюють GPS-трекер, що працює від сонячної батареї. Відомості про пересування буйволів надходитимуть до бази даних супутникової системи. GPS-трекер розрахований на два роки роботи. Поки що планують таким чином помітити тисячу тварин.

Учені ще беруть у буйволів кров на аналіз.

[Ендрю Госкінс, науковець]:

«У цьому регіоні бракує епідемічного нагляду. Тепер ми створюємо базу даних, що допоможе скласти картину поширення хвороб серед тварин».

На півострові мешкає 22 тисячі азійських буйволів. Це приблизна кількість. Але достеменно відомо, що ці тварини шкодять природі Австралії та загрожують економіці Північної Території. Азійські буйволи — чужорідний вид. Їх завезли сюди в ХІХ столітті. Вони розповсюдилися по всьому континенту. Буйволи їдять багато трави та інших рослин, витоптують стародавні церемоніальні місця аборигенів і руйнують джерела води.

[Стівен Крейг, учасник проєкту]:

«Ці буйволи руйнують наші землі».

Проєкт SpaceCows дасть змогу дізнаватися про місця скупчення буйволів. Тоді рейнджери зможуть обгородити територію, щоб тварини не виходили за її межі. А якщо знадобиться, то буйволів вивезуть до інших країн. В Азії, наприклад, цьому видові загрожує зникнення.

В Австралії почали спостерігати з космосу за чужорідними буйволамиМишку замінили жести: нову технологію показали на Світовому конгресі мобільних технологійУ Німеччині розробили мікроботів, які в майбутньому допоможуть лікувати ракБерезень 2024 став найспекотнішим в історіїПонад 100 нових видів морських істот виявили в океані біля берегів ЧиліСербські археологи розкопали давньоримську тріумфальну аркуМорозильні камери з відходів роблять у кенійському місті МомбасаЯк співають кити: данські вчені виявили спеціальний органНауковці придумали, як шум від машин перетворити на біопаливо«Іншопланетна лихоманка» стимулює перуанських мисливців за старовиною