18.06.2024

Науковці: кондиціонери заважають адаптуватися до спеки

У спеку багато хто користується кондиціонером. Серед них і жителі Північної території Австралії. [жителька міста Дарвін

Дата завантаження: 2024-04-18

[жителька міста Дарвін]:

«24 години на добу. Ніколи не вимикаю».

[житель міста Дарвін]:

«У нас він працює всю ніч, бо ми не звикли до великої спеки».

Сучасні технології начебто допомагають пережити спеку. Але дослідники з Австралійського національного університету виявили одну особливість.

[Саймон Квілті, дослідник]:

«Зараз у 45-градусну спеку в такому місті, як Кетрін, імовірність смерті від перегріву більша, ніж такого ж дня 20 або 30 років тому».

До речі, австралійські аборигени добре переносять спекотну погоду. Багато хто з них немає кондиціонера.

[Саймон Квілті, дослідник]:

«Проводячи в приміщеннях із кондиціонером десять, якщо не 20 годин на день, люди не дають організму адаптуватися до спеки».

Науковці радять вмикати кондиціонер якнайрідше, або виставляти температуру 25 чи 26 градусів. Ще ліпше ввімкнути вентилятор. Також можна затінювати вікна шторами чи рослинами.

Крім того, дослідники нагадують, що раніше в спекотних країнах удень не працювали чи навіть спали. Правда, денний сон має тривати не більш як пів години. У такому разі люди можуть відпочити й відновити сили без шкоди здоров’ю.

Науковці: кондиціонери заважають адаптуватися до спекиУ Дубаї корали вирощують по-новомуКубинські біологи розгадують таємниці міграції птахів із Північної АмерикиВ ОАЕ знайшли золоті монети віком 2000 роківНові протези дають змогу відчувати температуру предметівЧи можна забезпечити Землю дешевою сонячною енергією з космосуПонад 100 нових видів морських істот виявили в океані біля берегів ЧиліУ Німеччині розробили мікроботів, які в майбутньому допоможуть лікувати ракСербські археологи розкопали давньоримську тріумфальну аркуПриватний місячний модуль «Одіссей» лежить на боці, але працює