Потяг вирушає зі станції. Але де рейки? Тепер вони зверху. Цю підвісну монорейкову дорогу випробувують на гірській станції Цзюфен у китайському Ухані.
Максимальна швидкість поїзда – 60 кілометрів за годину. Водночас він безпілотний і курсує повітряною трасою завдовжки 10,5 кілометрів в уханьській технологічній долині.
Такий вид транспорту для країни — новинка.
[Ван Кечен, головний конструктор поїзда]:
«Його можна використовувати як транспорт з пункту А до пункту Б у великих містах, наприклад, з аеропортів та залізничних станцій до метро чи інших транспортних вузлів. Його також можна використовувати для поїздок між терміналами великих аеропортів, а також для з’єднання великих мальовничих зон та місць».
Такий поїзд вміщує до 200 пасажирів. Під час поїздки вони зможуть насолоджуватися мальовничими краєвидами не лише з вікон, а й через скляні панелі в підлозі.
Потяг оснащено інтелектуальною системою безпеки. Вона містить десятки датчиків, які стежать за справністю всіх механізмів та конструкцій.
Тряска під час їзди майже не відчувається.
[Ван Кечен, головний конструктор поїзда]:
«Плавність ходу нашого повітряного поїзда значно покращена як порівняти з іншими повітряними поїздами минулого. У системі кермового управління використовується конструкція надувних коліс і триступінчастий захист від сейсмічних впливів».
За словами головного конструктора залізниці, вартість будівництва порівняно невелика. А це означає, що в малих містах такі поїзди можна використовувати як регулярну службу перевезення людей на роботу і з роботи.
Також конструктор уважає, що метро такої ж довжини коштуватиме в чотири-п’ять разів дорожче, а на будівництво піде 3–4 роки.
Будівництво комерційної лінії розпочалося торік у травні й завершилося наприкінці 2022-го. Очікується, що її введуть в експлуатацію цього року.
Коротке посилання на цю сторінку: