Пікап має 800-вольтову акумуляторну батарею, повний привід із двома електромоторами й регульовану пневмопідвіску. Дзеркала заднього огляду надруковані на 3D-принтері й оснащені цифровими камерами. У продаж автомобіль надійде 2024 року.
Компанія Stellantis також показала концептуальний електрокар Peugeot Inception із футуристичною зовнішністю. BMW привезла на виставку електричний прототип i Vision Dee, який за задумом має стати інтелектуальним супутником водія. А японські компанії Sony й Honda спільно збудували електричний концепт під брендом Afeela.
Виробники витрачають багато сил та грошей на створення концепт-карів. Це дає змогу показати, у якому напрямі хоче рухатися компанія.
[Тім Стівенс, автомобільний експерт]:
«Як мінімум концепт-кари — це свідчення того, що компанії почуваються впевнено, ринок розвивається добре і що виробники заробляють гроші, бо створювати прототипи дуже дорого».
Електромобілі дедалі більше завойовують ринок Європи. Але в США з усіх проданих торік машин лише 6 % були електричними. Одна з перешкод — недостатньо розвинена інфраструктура заряджання.
Але цей концепт на сонячних батареях не залежить від зарядних станцій. Його збудувала нідерландська компанія Squad Mobility. Він призначений для міських подорожей. Запас ходу — 30 кілометрів. Енергію впродовж дня виробляють сонячні панелі.
На думку деяких фахівців, автомобілі завтрашнього дня мають не лише возити пасажирів, а й розважати їх. Компанія Singing Machine створила програму, з якою можна співати караоке прямо в машині.
Коротке посилання на цю сторінку: