Наразі роботаксі Cruise можна викликати в нічний час у районах Сан-Франциско, де слабкий рух транспорту. Waymo охоплює більшу частину міста. Водночас безпілотні машини обох компаній час від часу створюють на дорогах проблеми.
Наприклад, тут таксі, коли пасажири вийшли, не поїхало й зібрало за собою чергу. Виявилося, що погано зачинили задні двері. Автомобіль рушив з місця, лише коли це виправили.
Також безпілотні таксі різко гальмують і різко зупиняються. З автомобілями Cruise таке трапилося понад 90 разів за пів року.
[Ніко Ларко, директор центру Urbanism Next]:
«Несподівані зупинки — серйозна проблема. Це свідчить про те, що безпілотні машини наразі не зовсім пристосовані для поїздок у надзвичайно складних умовах».
До того ж роботаксі можуть висаджувати пасажирів на автобусних зупинках, заважаючи громадському транспорту. Також вони не розпізнають небезпечні зони, обгороджені стрічкою. В одному випадку безпілотник наїхав на електричні дроти, складені на землі. В іншому — завадив гасити пожежу, наїхавши на шланги. Ще були випадки, коли машини екстрених служб затримувалися через пробки, створені роботизованими таксі.
Тим часом представники компаній кажуть, що проблеми поступово усувають.
[Кайл Фогт, директор компанії Cruise]:
«З часом налагодимо роботу програмного забезпечення, і їздити буде приємно. Ми підвищуємо безпеку й покращуємо плавність маневрів».[Сасват Паніграхі, працівник компанії Waymo]:
«Ми серйозно ставимося до ситуації на дорогах, приділяючи першочергову увагу безпеці довкілля та водіїв. Для цього ми вжили безліч активних та пасивних заходів і далі все ретельно тестуємо».
Компанія Cruise також подала заявку на тестування роботаксі в усій Каліфорнії. А Waymo вже надає свої послуги в тестовому режимі в Лос-Анджелесі.
Представники цих компаній уважають, що поїздки на безпілотних таксі безпечніші, ніж на традиційних. До того ж утримання такого таксопарку буде дешевшим, бо не треба наймати водіїв. Але чи стануть дешевшими послуги — невідомо.
Коротке посилання на цю сторінку: