23.11.2021

Чи можливо, що Землю вже виявили позаземні цивілізації, якщо такі існують? На думку американських астрономів —..

Дата завантаження: 2021-09-23

Чи можливо, що Землю вже виявили позаземні цивілізації, якщо такі існують? На думку американських астрономів — так. Група дослідників нещодавно позначила зірки в нашій галактиці, звідки можна помітити планету Земля.

Для цього використовували метод пошуку екзопланет, тільки навпаки. Зазвичай, планету видно, коли вона проходить на тлі своєї зірки. Дослідники за допомогою телескопа Європейського космічного агентства з’ясували, з яких Зірок видно Землю в положенні, коли вона перебуває на тлі диска Сонця.

Як наслідок астрономи нарахували 1715 зірок і сотні можливих екзопланет, з яких безперешкодно видно Землю.

[Ліза Кальтенеггер, керівник дослідження]:
«Усе це ґрунтується на дійсно старій ідеї про пошук позаземного розумного життя. Ми сподіваємося, що будуть люди, які пошлють нам якісь сигнали».

Кут, під яким Земля проходить перед Сонцем, настільки малий, що за останні 5000 років Землю могли бачити лише з 1715 точок.

У наступні 5000 років через деякі зсуви нашу планету зможуть побачити ще з 319 місць.

У деяких із цих місць вчені виявили екзопланети. Тобто там потенційно може існувати життя.

Деякі експерти застерігають від спілкування з інопланетянами, бо вважають, що вони можуть завдати нам шкоди.

Але учасники цього проєкту кажуть, що це не має значення. Якщо на інших планетах існує досить розвинене життя, то там вже знають, що ми тут.

За нами спостерігають? Астрономи визначили частини галактики, звідки видно ЗемлюГрузинський стартап робить USB-кабелі з кришок від пляшокМарсохід НАСА взяв першу пробу марсіанського камінняМіланські науковці вивчають мумію за допомогою комп’ютерної томографіїБатько створив для сина екзоскелет, щоб він зміг ходитиСловацький аеромобіль здійснив перший міжміський політ у тестовому режиміДослідження: вакцина AstraZeneca ефективна й для ревакцинаціїМанікюр за 10 хвилин: як робот фарбує нігтіЯк і де створюють нові матеріали для польотів на низькій навколоземній орбітіЯк гливи очищають природу після лісових пожеж