[Лінкольн Вамає, винахідник]:
«Враховую погані дороги й великі відстані, які, можливо, необхідно буде долати, наприклад від дому до місця роботи й назад. Водночас не хотів робити коляску, що працює на пальному, бо віддаю перевагу екологічно чистим технологіям».
Нова деталь у таких колясках — тільки електромотор. Усе інше — вторсировина. Кенієць скуповує запчастини старих мотоциклів, списані офісні крісла й батареї зламаних ноутбуків.
Коляска-скутер може проїхати на одному заряді до 70 кілометрів.
[Лінкольн Вамає, винахідник]:
«Це довговічний транспорт, що має великий запас ходу. І він дуже стійкий завдяки низькому центру тяжіння. Також стоять амортизатори, які поїздку поганою дорогою роблять комфортнішою».
Щоб виготовити одну коляску, Лінкольн витрачає 250 доларів, а продає за 300. Меріанн — одна з клієнток винахідника.
[Меріанн Ванджиру, покупниця]:
«Раніше мала механічну інвалідну коляску. Мені було важко впоратися, тому я їздила, поки не втомляться руки. Але на цьому електричному візку мені значно легше, не потрібна фізична сила, досить натиснути кнопку. Їжджу куди хочу: на ринок і до церкви».
Меріанн каже, що їй достатньо заряджати батарею коляски-скутера раз на два чи три дні. Одне заряджання коштує 28 центів.
Коротке посилання на цю сторінку: