[Геніка Шефген, голова Ecosia Germany]:
«Пошукова система “Екозія”, як і більшість інших, заробляє на рекламі. Якщо ви бачите рекламу й натискаєте на неї, Екозія заробить гроші. Та є й значна відмінність у порівнянні з іншими пошуковими системами. На ці гроші ми висаджували дерева в країнах, де цього найбільше потребують».
Компанію створили 2009 року. Як кажуть її засновники, за ці роки вона висадила понад 117 мільйонів дерев у 26 країнах. Здебільшого це були держави Африки та Азії.
Цей пошуковик проти гугла досить невеликий. Щодня ним користується коло 15 мільйонів осіб. Та з грудня 2020 року його можна встановити за замовчуванням на телефонах Apple. Як очікується, завдяки цьому зросте кількість пошукових запитів.
[Геніка Шефген, голова Ecosia Germany]:
«Звісно, між нами та гуглом є відмінності. Ми не збираємо стільки даних. Ми намагаємося мінімізувати збір даних, щоб захистити особисту інформацію користувачів. Тобто результати видачі зазвичай нейтральні, ми так це називаємо. Проте інших відмінностей немає».
Творці екозії також кажуть, що використовують доходи від пошуковика на установлення сонячних панелей, які покривають енергетичні витрати на роботу серверів.
Коротке посилання на цю сторінку: