Мережа торгових центрів у США придумала, як підтримати давню традицію і водночас гарантувати безпеку гостей. Санта-Клауси в цих магазинах зустрічатимуть маленьких відвідувачів за оргсклом.
Посидіти в них на коліні цьогоріч не вийде. Та й поговорити через перегородку непросто. Але працівники торгових центрів уважають, що це ліпше, ніж узагалі відмовитися від зустрічей із Сантою.
[Лоретта Меркадо, головний менеджер мережі торгових центрів]:
«Діти такі раді сюди приходити. Звісно, зараз непрості часи, триває епідемія коронавірусу. Але ми не хотіли відмовлятися від традиції чарівного світу Санти. У наших магазинах ми зберігаємо її вже багато років».[Дон Лемай, Санта-Клаус]:
«Цього року переді мною поставили оргскло. Почути бажання дітей складніше, бо зазвичай спочатку вони соромляться голосно говорити. Однак тут усі дуже стараються, щоб забезпечити дотримання соціального дистанціювання, а також шанобливо ставляться до здоров’я інших людей».
І батьки, і діти раді, що торгові центри в місті Бріджпорт змогли забезпечити необхідні умови.
[Джіа Вілсон, маленька відвідувачка]:
«Це була найкраща мить мого життя».[Стефані Соурс, відвідувачка]:
«Попри те що зараз пандемія, важливо, щоб діти однаково могли дотримуватися якихось традицій».
Знаменита американська мережа торгових центрів Macy’s цього року відмовилася від особистих зустрічей із Санта-Клаусами, бо, як вона повідомила, через великий наплив відвідувачів не може гарантувати безпеку гостей. Так, торік подивитися на Санту в магазині в Нью-Йорку прийшло понад 250 тисяч осіб.
Утім, дрібніші магазини у період пандемії насилу приваблюють покупців. Їм Санта, хоч і за оргсклом, може дати змогу заробити під час карантинного Різдва трохи більше.
Коротке посилання на цю сторінку: