[жителька Каліфорнії]:
«Я вперше чую про ребрендинг. Узагалі-то я видалила свою сторінку на фейсбуці близько року тому через певну інформацію, яка звідти надходила».
Компанія планує створити найбільший у світі метавсесвіт. Сам Марк Цукерберг каже, що у фокусі буде саме віртуальний світ, а не однойменна соціальна платформа. Також він каже, що стара назва «Фейсбук» не передає всього, що компанія показує та робить, не кажучи вже про майбутнє.
Отже, нове ім’я Фейсбуку — Мета (Meta).
[житель Каліфорнії]:
«Упевнений, що в компанії працюватимуть ті самі люди, особливо на вищих посадах. Тож це, як і раніше, та сама компанія».
[житель Каліфорнії]:
«Я рідко використовую фейсбук. Інші мої родичі — так, а я майже туди не заходжу. Я взагалі не люблю багато часу проводити у соцмережах. Щоправда, цього року завів сторінку в інстаграмі».
Компанія каже, що корпоративну структуру не змінюватиме. Водночас нове ім’я об’єднає різні додатки та технології під одним новим брендом.
Термін «метавсесвіт» належить до ідеї єдиного віртуального середовища, до якого люди можуть дістати доступ через усілякі пристрої.
Водночас останнім часом Фейсбук критикують за монополізм та нехтування безпекою даних користувачів.
Коротке посилання на цю сторінку: