25.05.2024

Останки дев’ятьох неандертальців знайшли в печері неподалік від Рима

Останки дев'ятьох неандертальців знайшли в печері неподалік від Рима

Італійські археологи знайшли останки дев'ятьох неандертальців у печері Гваттарі, що біля Рима в національному парку Чирчео...

Дата завантаження: 2024-04-25

Італійські археологи знайшли останки дев’ятьох неандертальців у печері Гваттарі, що біля Рима в національному парку Чирчео.

Науковцям вдалося виявити черепи, кістки й два зуби. Вісім неандертальців жили в період від 50 до 68 тисяч років тому. Вік останків дев’ятої людини — приблизно 100 тисяч років.

Також археологи виявили кістки доісторичних тварин, зокрема зубра.

Раніше в печері Гваттарі вже знаходили останки двох неандертальців.

Заведено вважати, що ці люди з’явилися 500 тисяч років тому. Вони мешкали на території Європи й Середньої Азії. Доживали приблизно до 20 років. 40 тисяч років тому вони зникли.

Причини ніхто не знає. Але відомо, що їхній скелет починав старіти в ранньому віці й стиралися зуби. Цьому сприяло велике фізичне навантаження, а також те, що неандертальці їли жорстку їжу.

Ці прадавні люди робили знаряддя праці та списи з кам’яними наконечниками й користувалися вогнем.

Останки дев’ятьох неандертальців знайшли в печері неподалік від РимаЕкспрес-тести із жуйок планують виробляти в ШотландіїЯк співають кити: данські вчені виявили спеціальний органЛичинки коралів збирають біля берегів Таїланду, щоб урятувати рифиЛичинок коралів заманюють до рифів за допомогою звуківУ пластику знайшли набагато більше хімікатів, ніж виявили ранішеНові протези дають змогу відчувати температуру предметівЧи можна забезпечити Землю дешевою сонячною енергією з космосуДо нас летить одна з найяскравіших відомих кометУ США тестують робота, який ходитиме по перетнутій місцевості Місяця та Марса