19.06.2021

Останки дев’ятьох неандертальців знайшли в печері неподалік від Рима

Останки дев'ятьох неандертальців знайшли в печері неподалік від Рима

Італійські археологи знайшли останки дев'ятьох неандертальців у печері Гваттарі, що біля Рима в національному парку Чирчео...

Дата завантаження: 2021-10-19

Італійські археологи знайшли останки дев’ятьох неандертальців у печері Гваттарі, що біля Рима в національному парку Чирчео.

Науковцям вдалося виявити черепи, кістки й два зуби. Вісім неандертальців жили в період від 50 до 68 тисяч років тому. Вік останків дев’ятої людини — приблизно 100 тисяч років.

Також археологи виявили кістки доісторичних тварин, зокрема зубра.

Раніше в печері Гваттарі вже знаходили останки двох неандертальців.

Заведено вважати, що ці люди з’явилися 500 тисяч років тому. Вони мешкали на території Європи й Середньої Азії. Доживали приблизно до 20 років. 40 тисяч років тому вони зникли.

Причини ніхто не знає. Але відомо, що їхній скелет починав старіти в ранньому віці й стиралися зуби. Цьому сприяло велике фізичне навантаження, а також те, що неандертальці їли жорстку їжу.

Ці прадавні люди робили знаряддя праці та списи з кам’яними наконечниками й користувалися вогнем.

Останки дев’ятьох неандертальців знайшли в печері неподалік від РимаЕкономить воду й час: на Криті розробили «розумну» систему зрошенняУ Нідерландах відкрили найдовшу велодоріжку із сонячних панелейАеротаксі й пожежний дрон: камбоджійські студенти проєктують безпілотники«Живі морські стіни» повертають біорізноманіття в гавань СіднеяХолестерин, серцеві напади та інсульти: вчені тестують новий препарат19-річна бельгійка хоче побити рекорд, самотужки облетівши світ на монопланіДжефф Безос успішно злітав у космос на своєму корабліВ Австралії діти самі забезпечують школу електроенергієюАналіз крові для виявлення 50 видів раку тестують у Великій Британії