У кав’ярні південнокорейського міста Теджон каву готує спритний робот-бариста. А приносять напої до столиків увічливі роботи-офіціанти. Новий персонал допомагає людям менше контактувати одне з одним.
[Лі Тон Пе, директор компанії Vision Semicon]:
«Наша система від замовлення до доставляння не потребує участі людей. Столи розставлено так, щоб не заважати роботам пересуватися. Це добре вписується в сучасну ситуацію, коли треба дистанціюватися».
Робот-бариста знає 60 рецептів приготування кави.
[гість кав’ярні]:
«Ця кава на смак така ж, як приготована людиною».
Роботи-офіціанти, подаючи каву, ввічливо розмовляють із гостями й навіть радять, як її ліпше випити. Також вони обирають найзручніший шлях до столика клієнта.
Цього року такими роботами планують забезпечити 30 південнокорейських кав’ярень.
Коротке посилання на цю сторінку: