Рекламні постери здебільшого зроблено з банерної тканини. Це сітка з поліестеру з усілякими наповнювачами-пластифікаторами. Найчастіше це вінілові полімери.
[Олівер Вільямена, співробітник заводу]:
«Перероблення відходів — це один зі способів зменшити викиди парникових газів. Відомо, що, опинившись на звалищі, ці плакати та інші агітаційні матеріали розкладаються й виділяють газ».
На заводі банери подрібнюють і перетворюють на брикети у формі цегли й тротуарної плитки.
[Олівер Вільямена, співробітник заводу]:
«Ось така плитка виходить після литва. Вона поки що гаряча. За дві години охолоне, і готовий продукт буде ось таким».
Пластикову цеглу й плитку використовують для упорядкування міста. Приміром, викладають доріжки в парках і в школах.
Президентські вибори на Філіппінах відбулися 9 травня. У них брали участь шість кандидатів. Під час передвиборчої кампанії вся столиця була в агітаційних банерах.
Коротке посилання на цю сторінку: