Навчання студентів розраховане на 20 місяців. За цей час вони мають налітати 200 годин. Електричні літаки дають змогу зменшити шкідливі викиди в атмосферу. Але без звичайних літаків теж не обійтись. Однак у цій школі їх заправляють біопальним, що також допомагає берегти природу.
[Олов Гультдін, директор льотної школи]:
«Щоби пройти повне навчання, треба тренуватися на різних типах літаків, зокрема й на звичайних. Коли вони також стануть електричними, ми повністю оновимо свій парк».
У місцевому аеропорту теж думають про електричне майбутнє авіації. Але поки тут зелені технології використовують для більш приземлених цілей.
[Роберт Ліндберг, директор аеропорту]:
«Для освітлення ми використовуємо електроенергію, отриману від відновлюваних джерел енергії. Будівлю аеропорту опалюємо біогранулами, автомобілі теж працюють на біопальному чи електриці».
Швеція планує з 2030 року виконувати без використання викопного палива всі внутрішні авіарейси, а з 2045 — і міжнародні. Дехто вважає, що електричний авіапарк — цілком можливе майбутнє. А хтось не впевнений у швидкій появі величезних електричних авіалайнерів.
Річ у тому, що енергетична місткість літій-іонних батарей у десять разів менша за енергетичну місткість авіаційного гасу. Також у процесі польоту вуглеводневе пальне витрачається, і маса літака зменшується, що, своєю чергою, сприяє економії. Цієї переваги не досягти з електричними батареями.
Можливо, колись робитимуть гібридні літаки. Це дасть змогу під час зльоту використовувати двигун одного типу, а в польоті — іншого.
Коротке посилання на цю сторінку: