18.07.2022

Телескоп «Габбл» виявив найвіддаленішу від Землі зірку

Найвіддаленіша. Астрономи виявили зірку, яка розташована найдалі від нашої планети за всі інші зірки. Звісно, лише..

Дата завантаження: 2022-05-18

Найвіддаленіша. Астрономи виявили зірку, яка розташована найдалі від нашої планети за всі інші зірки. Звісно, лише серед нині відомих.

Надгарячий і надяскравий гігант сформувався понад 13 мільярдів років тому. Водночас в астрономії відстань вимірюється часом, бо чим далі космічний об’єкт, тим раніше він сформувався.

[Браян Велш, астроном Університету Джона Гопкінса]:
«Ми ведемо дослідження, виходячи з припущення, що світло, яке ми бачимо, випустила одна потужна зірка. Виходить, що її маса має бути як мінімум у 50 разів більшою за сонячну. Тож це справді велика, дуже масивна зірка».

Утім, цього блакитного гіганта, мабуть, уже не існує. Він був настільки масивним, що, найімовірніше, розпався через кілька мільйонів років після появи.

Міжнародна команда астрономів виявила зірку за допомогою телескопа «Габбл». Її назвали давньоанглійським ім’ям Еарендель.

Раніше найвіддаленішою вважали зірку Ікар. Цей блакитний надгігант, також виявлений «Габблом», утворився 9 мільярдів 400 мільйонів років тому.

Тепер виявлену зірку досліджує телескоп «Вебб». Цього наступника «Габбла» запустили торік у грудні. Він спробує визначити хімічний склад і температуру Еарендель.

Телескоп «Габбл» виявив найвіддаленішу від Землі зіркуІдеально зручні велосипедні сидіння розробили в ЧехіїНезвичайний скутер допомагає індійським фермерам підійматися на пальмиЧилійські вчені присвятять десять років дослідженню СубантарктикиВиросло перше у світі соняшникове поле, яке посадив дронЛітальна обсерваторія НАСА готується до нової місіїДо бідних районів Найробі проводять дешевий інтернетОдна з найбільших у Японії залізниць перейшла на зелену енергіюПоклик предків: з’явився застосунок, у якому можна передати послання з минулого в майбутнєУ Японії зробили робота з руками-виделками