Тунель обладнано вентилятором діаметром вісім метрів. Він має 12 лопатей із вуглецевого волокна, а також електродвигун потужністю 6700 кінських сил. Швидкість вітру, що генерує вентилятор, сягає 300 кілометрів за годину.
Тунель також оснащено спеціальними стрічками для моделювання руху дорогою чи перегоновим треком. Крім того, тут є суперчутливі датчики для вимірювання притискної сили й система з 500 мікрофонів для тестування аероакустики.
[Майк Унгер, керівник лабораторії]:
«Цей об’єкт у тандемі з нашим масштабним аеродинамічним тунелем дав інженерам усі найліпші інструменти для перевіряння деталей автомобіля. Це допоможе нам покращити машини настільки, наскільки це можливо».
Випробування аероакустики допоможуть розробити тихіші авто.
[Майк Унгер, керівник лабораторії]:
«Коли ми перейдемо на електричні автомобілі, не буде шуму двигуна й вихлопів. Тому шум вітру стане помітнішим, і нам треба приділити цьому більше уваги, ніж будь-коли раніше».
Нова лабораторія дасть японському виробнику змогу більше не орендувати такі тунелі в інших компаній. Поки що тут тестують автомобілі Honda й Acura. Потім здаватимуть приміщення для випробувань автомобілів й інших брендів.
Коротке посилання на цю сторінку: