18.08.2022

Літальна обсерваторія НАСА готується до нової місії

Літальна обсерваторія НАСА приземлився в аеропорту Сантьяго в Чилі. У цьому величезному «боїнгу» міститься телескоп-рефлектор, призначений..

Дата завантаження: 2022-05-18

Літальна обсерваторія НАСА приземлився в аеропорту Сантьяго в Чилі. У цьому величезному «боїнгу» міститься телескоп-рефлектор, призначений для астрономічних спостережень в інфрачервоній частині спектра.

[Есекель Трейстер, астрофізик]:
«Ось там вбудований телескоп. Уночі корпус літака відкривається так, щоб (телескоп) міг вивчати небо. Отримані дані записують прилади. Потім вони надходять на комп’ютери, де їх зберігають і аналізують».

Телескоп підіймають на висоту 13 км. Так він опиняється вище за основний шар пари атмосфери, який поглинає деякі інфрачервоні хвилі. Це дає змогу отримувати зображення майже такі ж якісні, які одержують космічні обсерваторії.

За допомогою літального телескопа можна вивчати планети, астероїди й комети Сонячної системи, а також народження й загибель зірок, формування зоряних систем та чорні діри.

«Боїнг-747SP» призначений для наддалеких перельотів. Його спеціально переобладнали для проведення наукової роботи. У межах проєкту з початку червня до кінця липня планують здійснити 32 польоти.

Літальна обсерваторія НАСА готується до нової місії20 нових видів орхідей виявили в Коста-РиціОдна з найбільших у Японії залізниць перейшла на зелену енергіюЗ’явилося перше зображення чорної діри, що в центрі нашої галактикиІдеально зручні велосипедні сидіння розробили в ЧехіїДо бідних районів Найробі проводять дешевий інтернет«Розумні» кросівки допоможуть скоригувати техніку бігуДешеві телефони 5G — головний тренд Мобільного конгресу в Барселоні«Тесла» об’їде Австралію, щоб випробувати заряджання від гнучких сонячних панелейНавушники для сну й власна голограма: новинки стартапів на WMC