На виставці CES у Лас-Вегасі демонструють новітні технологічні розробки. Щорічний захід зібрав провідні компанії, а також новачків ринку.
У минулому компанія Sony була відома своїми телевізорами й камерами. Але зараз вона дедалі більше заходить на автомобільний ринок.
На виставці вона показала свій макет позашляховика Vision-S. Він повністю електричний, і на ньому для гарантування безпеки зовні та всередині встановлено 47 датчиків.
Свій перший електрокар компанія показала торік. Теж на CES. А навесні цього року вона планує відкрити свій автомобільний підрозділ під назвою Sony Mobility.
А компанія LG Electronics демонструє будинок майбутнього. У ньому всі прилади активуються голосом, відео можна відкрити з різних екранів, а штрихкоди засканувати, щоб підказати духовці як готувати їжу.
Ще південнокорейський гігант показав нове покоління прозорих OLED-екранів.
[Чо Мін У, віцепрезидент LG Electronics]:
«Наприклад, наші прозорі OLED-екрани можна знайти в поїздах Китаю та Японії. Вони замінюють вікна в потягах. На них демонструється інформація про розклад чи погоду, новини тощо. Водночас пасажири можуть милуватися краєвидами за вікном».
Samsung показала пульт для телевізора на сонячних батареях, який зможе заряджатися через Wi-Fi. Тобто батареї більше не потрібні.
Ще одна новинка — портативний проєктор, який має показувати в кінематографічній якості, а ще обладнаний розумною колонкою, яка активується голосом.
Також Samsung показала пральну машину зі штучним інтелектом. Вона вчиться запам’ятовувати звички господарів, наприклад, як довго потрібно прати й скільки використовувати порошку.
Торік через пандемію виставка проходила лише онлайн. Цього разу відвідувачів уже пускають. Щоправда, їх буде менше ніж два роки тому — коло 75 тисяч замість 170.
Коротке посилання на цю сторінку: