Поспішна підготовка реквізиту, репетиція в останні хвилини і квапливий вихід на сцену. У довгих коридорах амфітеатру Арена-ді-Верона завжди панує метушня. Але на сцені все інакше – урочисто і яскраво.
Цього року оперному фестивалю додають видовищності 3D-декорації. Вони замінили монументальний і нерухомий реквізит, і почасти причиною цього стала необхідність дотримання соціальної дистанції між працівниками сцени.
[Чечіліа Газдіа, оформлювач сцени]:
«У нас народилося багато ідей, ми працювали вдень і вночі. Ми вирішили замість великих декорацій використовувати технологію, яка передає красиві зображення. Вийшов невеликий легкий реквізит».
Фестиваль відкривається операми «Сільська честь» композитора П’єтро Масканьї та «Паяци» Руджеро Леонкавалло.
3D-декорації розробила італійська дизайнерська компанія разом із музеями Ватикану, Уффіці та Єгипетським музеєм у Турині.
[Андреа Бокка, дизайнер компанії D-wok]:
«Традиційний реквізит нерухомий, а віртуальний дає змогу створювати динамічний фон. Він оживляє постановку і збагачує її. Але ми не створюємо фільми, не відволікаємо уваги від основних елементів, таких як гра оркестру, виступ співака й сама опера».
Артистам нове оформлення припало до душі.
[Юсиф Ейвазоф, тенор]:
«Це дуже зручно, бо екран став такою собі стіною, яка створює кращу акустику. А в амфітеатрі це дуже важливо, оскільки ми співаємо просто неба».
Через карантинні заходи Арена-ді-Верона приймає за один раз не більше ніж 6000 глядачів замість 13 з половиною тисяч. Музиканти дотримують соціальну дистанцію, а артисти, які не співають, надягають маски.
Коротке посилання на цю сторінку: