Абісоє живе на околиці нігерійського міста Лагос і на роботу виходить затемна. Тільки до зупинки громадського транспорту їй потрібно йти 30 хвилин, а потім ще майже півтори години їхати в заторах на автобусі.
Раніше вона добиралася до юридичної фірми, у якій працює, на моторикші. Це було набагато швидше. Та нещодавно міська влада заборонила приватне дво- і триколісне мототаксі.
[Абісоє Аденії, жителька Лагоса]:
«О 8.30 ранку, коли починаю працювати, уже почуваюся надто втомленою й змученою, щоби щось робити. Я повністю виснажена. І це впливає не лише на мене, а й на інших».
Дороги Лагоса постійно забиті транспортом, і моторикши — порятунок для тих, хто не хоче стояти в заторах. Містяни вже почали кампанію протесту в Twitter під гештегом #LagosIsWalking.
Влада пояснює заборону тим, що мототаксі часто потрапляють в аварії, через що гинуть люди. Водночас губернатор штату вже пустив 55 додаткових автобусів і 14 поромів. Тепер послугами водного транспорту користується втричі більше пасажирів, ніж до заборони мототаксі. Але паром рятує не завжди.
[Гаррісон Нуну, житель Лагоса]:
«Нам треба мототаксі».
Водночас тисячі колишніх моторикш поповнили списки безробітних, кількість яких у країні досягає 23%.
Власники парків мототаксі закликають владу Лагоса не забороняти їм перевозити людей, а зробити дороги безпечними.
Коротке посилання на цю сторінку: