03.12.2021

Мексиканські науковці відкрили новий вид динозаврів

Мексиканські палеонтологи відкрили новий вид динозаврів, що мав на голові гребінь. Він належить до роду паразауролофи,..

Дата завантаження: 2021-12-03

Мексиканські палеонтологи відкрили новий вид динозаврів, що мав на голові гребінь. Він належить до роду паразауролофи, які існували понад 70 мільйонів років тому. Вік знайдених скам’янілостей — 72 мільйони років. Їх виявили у 2013 році в штаті Коауїла.

Новий вид дістав назву тлатолофус галорум.

[Феліса Агулар, палеонтолог]:
«Новий вид належить до групи динозаврів, відомих, як качконосові. Їхні носи мали форму качиного дзьоба. Це великі травоїдні ящери. Заведено вважати, що їхнє тіло не було захищене від хижаків. Але вони мали інші оборонні стратегії і використовували гострий нюх і вміння швидко бігати».

Палеонтологи спочатку знайшли хвіст, потім фрагменти кісток передньої частини тіла. Пізніше виявили нижню й верхню щелепи, піднебіння, частину черепа, де містився мозок, а ще гребінь завдовжки один метр 30 сантиметрів.

Науковці припускають, що паразауролофи могли пересуватися як на двох, так і на чотирьох ногах.

Мексиканські науковці відкрили новий вид динозаврівКімнату для гладіаторів знайшли під час розкопок амфітеатру в АнгліїУ Бразилії знайшли кістки динозаврів і сподіваються відкрити нові видиЖир, кров, м’язи: як друкують альтернативне м’ясоХолестерин, серцеві напади та інсульти: вчені тестують новий препаратРобопес допомагатиме поліції та військовикамСкарби жерців: під мексиканською пірамідою знайшли стародавні артефактиАеротаксі й пожежний дрон: камбоджійські студенти проєктують безпілотникиУ США з’являться «розумні» електролітаки за ціною позашляховика«Живі морські стіни» повертають біорізноманіття в гавань Сіднея