Ці шкільні автобуси більше не возять дітей на уроки. Навпаки, вони привозять уроки дітям. Вони об’їжджають індіанську резервацію Навахо-Нейшн в американському штаті Нью-Мексико. Вони доставляють учням старших класів потрібні завдання та матеріали, щоб ті могли й далі навчатися під час карантину.
Це ініціатива однієї з місцевих середніх шкіл. У ній близько половини учнів — діти індіанців. Часом такі сім’ї живуть без електрики, водопроводу й інтернету. Саме тому їм привозять не лише завдання.
[Вероніка Мадрид, співробітниця школи]:
«Ми автобусом відправляємо все, що тільки можна. Це і шкільні матеріали, і завдання, і їжа, і одяг. Усе, що школа може надати, ми відправляємо цим автобусом».
Ба більше, школярам також відправили 100 флешок, куди завантажили завдання, лекції та матеріали для вивчення.
Сайлісс Кастільйо, який живе в громаді, що на сході Навахо-Нейшн, теж отримав один такий флеш-накопичувач.
[Сайлісс Кастільйо, школяр]:
«Вони дали мені ось це. Завдання завантажили на диск. Я можу під’єднати його до свого комп’ютера, і відкриються всі файли. Мені треба просто вибрати своїх учителів, свій клас і потрібні завдання, а потім їх виконати. Потім я маю віддати флешку водієві автобуса».
Місцева школа не працює з березня. Для багатьох тутешніх дітей це означає місяці нудьги.
[Сайлісс Кастільйо, школяр]:
«Надіюсь, у наступному семестрі ми повернемося до школи. Мені не подобається вчитися онлайн. Ліпше в школі».
А ця школярка ніяк не дочекається, коли вже пограє з однокласниками у волейбол. Поки ж вона проводить дні з мамою і своїми братами й сестрами.
[Софомор Отем Вілсон, школярка]:
«Ми нещодавно втратили батька. І нам дуже важко. Ми в депресії, але намагаємося впоратися, у нас ще є мама. І виконувати завдання часто складно, бо я переважно думаю про тата й засмучуюся».
Поки ці діти не можуть спілкуватися з однокласниками, тому або роблять уроки, або допомагають по господарству. Шкільні автобуси хоч трохи врізноманітнюють життя. А основний спосіб тут розвіятися — це, звісно ж, катання на конях.
Коротке посилання на цю сторінку: