Європейська комісія сподівається зменшити викиди СО2 в авіаційній галузі на 10 %. З такою заявою виступила єврокомісар з питань транспорту Адіна Валян.
[Адіна Валян, єврокомісар з питань транспорту]:
«Сьогодні Єврокомісія запропонувала вдосконалити ініціативу “Єдиного європейського неба”, щоби модернізувати управління європейським авіаційним простором».
За словами єврокомісара, з’явиться більше прямих перельотів, що дасть змогу зменшити затримки через перевантаженість повітряного простору. Також це допоможе знизити витрати.
[Адіна Валян, єврокомісар з питань транспорту]:
«2019 рік був перевантаженим, а 2020-й, навпаки, приніс крах повітряній індустрії. Нам потрібна система авіації, яка може впоратися з цими двома крайностями найбільш ефективно».
Комісія пропонує визначати розмір аеронавігаційного збору залежно від впливу польоту на довкілля, а також посилити роль Євроконтролю — європейської організації з безпеки повітряної навігації. Також вона закликає створити загальноєвропейську базу даних повітряного руху.
[Адіна Валян, єврокомісар з питань транспорту]:
«Іноді в перевантаженому повітряному просторі літаки змушені літати зигзагами, а іноді — знижувати висоту, створюючи непотрібні викиди СО2 і затримуючись у дорозі».
За даними Комісії, торік неефективні маршрути й затримки коштували блоку більш як сім мільярдів євро.
Водночас коронавірусна криза змусила уряди задуматися про більшу гнучкість повітряного трафіку. Так, за перші дні вересня авіапасажирів у Європі зареєстрували на 73 % менше, ніж у той самий період торік.
Якщо реформи схвалять, то їх також повинен буде затвердити Європарламент і всі 27 країн-членів блоку.
Коротке посилання на цю сторінку: