У цій бургерній Сеула майже немає офіціантів. Обслуговування клієнтів автоматизовано. Відвідувачі самі роблять замовлення й самі його одержують.
[Пе Ин Йон, менеджер залу]:
«Коли клієнт робить замовлення, автоматизованій кулінарній машині надходить сигнал підігрівати булочки. Потім наші працівники кладуть у них начинку й роблять гамбургер, загортають його й передають роботу-офіціантові. Клієнт може забрати їжу без жодного прямого контакту з персоналом».
Така система дає змогу багатьом відвідувачам кафе почуватися більш захищеними.
[відвідувач]:
«Таке бачив лише в новинах. Наживо цих роботів я зустрічаю вперше. Вони справді чудові й милі».
Інші заклади Сеула теж використовують машини зі штучним інтелектом для обслуговування клієнтів. Наприклад, у цьому ресторані робот справно маневрує між столиками. Причому може обслуговувати до чотирьох одночасно.
[Лі Йон Хо, представник компанії-розробника]:
«На тлі пандемії соціальне дистанціювання вже стало нормою. А цей робот обслуговує клієнтів відповідно до цієї норми. Він може переміщатися будь-яким залом завдяки функції автономного керування».
У Сеулі нових випадків зараження коронавірусом дедалі менше. Тож влада послабила правила соціального дистанціювання.
Тепер можна посидіти в кафе й сходити до спортзалу. До того ж ресторани тепер можуть працювати й після дев’ятої вечора. Але відвідувачі, як і раніше, мусять тримати між собою відстань і носити маски.
Коротке посилання на цю сторінку: