Зазвичай із 15 липня по 11 серпня у Франції проходить літній розпродаж. Однак цього разу в паризькому універмазі Printemps Haussmann небувало порожньо. До відкриття утворилася черга приблизно зі 100 осіб. Однак директор магазину каже, що покупців удвічі менше, ніж було в цей самий період торік.
[П’єр Пеларре, гендиректор елітного універмагу]:
«Через кризу в магазині менше покупців, набагато менше. З іншого боку, коронавірус нам і допоміг: після карантину наші клієнти більше налаштовані тратити гроші. Майже кожен, хто до нас приходить, кожен другий відвідувач щось купує».
Також багато роздрібних продавців оголосили про знижки 50‒70 % задовго до 15 липня.
[покупниця]:
«Гадаю, люди дуже довго відчувають тиск, і це поки триває. А шопінг допомагає трохи зняти стрес, відволіктися від проблем і пережити цей непростий період».[покупниця]:
«Я дуже обережна. Якщо регулярно мити руки й носити маску, то небезпека не надто велика. Не думаю, що міряти одяг або чіпати речі дуже ризиковано. Якщо мити руки, то немає проблем. Мене це не лякає».
Через пандемію мережі магазинів одягу в усьому світі значно постраждали. Закриті кордони позбавили їх іноземних покупців. А паризьким універмагам перепало удвічі більше, бо до цього вони збиткували через протести «жовтих жилетів».
[П’єр Пеларре, гендиректор елітного універмагу]:
«Просто необхідно з погляду охорони здоров’я дотримуватися норм безпеки, щоб негаразди обійшли стороною. Ніхто не знає, як усе розвиватиметься, та ми зберігаємо оптимізм. Сподіваємося, що завдяки пильності уникнемо проблем».
Нещодавно міністр фінансів Франції також висловив оптимізм щодо споживчих витрат. Він уважає, що продажі повернуться до колишнього рівня, бо багато хто почне витрачати те, що вдалося заощадити під час двомісячного карантину.
Коротке посилання на цю сторінку: