10.07.2024
Телеканал NTD

«Розумні» окуляри показали, на що найчастіше дивляться покупці нерухомості

«Розумні» окуляри показали, на що найчастіше дивляться покупці нерухомості

Ця технологія відстеження погляду вказує, на що звертають увагу покупці житла під час огляду нерухомості. І..

Дата завантаження: 2024-09-10

video

Ця технологія відстеження погляду вказує, на що звертають увагу покупці житла під час огляду нерухомості. І результати вас можуть здивувати.

[Деніел Коплі, працівник порталу нерухомості]:

«Коли покупці оглядають будинки, вони витрачають багато часу на більш поверхові речі».

Технологія, розроблена однією шведською компанією, відстежує погляди покупців у режимі реального часу.

Згідно з дослідженням, люди часто пропускають такі важливі об’єкти, як підвали, дахи та горища, попри те, що там можуть бути серйозні проблеми.

[Деніел Коплі, працівник порталу нерухомості]:

«Їм слід було б дивитися на такі речі, як цегляне муровання, шукати ознаки конденсату чи вологи, оглядати димар, котел, електрику, можливо навіть сигнал вай-фаю».

Технологія відстеження погляду виділяє, які ділянки, предмети чи кімнати привертають увагу покупців, а які залишаються поза увагою.

[Джон Ворд, директор з продажу шведської компанії]:

«Камери вловлюють відображення на зіницях, а потім розумна технологія визначає, куди ви насправді дивитеся».

Експеримент показав, що покупці житла часто не беруть до уваги структурні елементи нерухомості. Цьому вони приділяють лише 38 % своєї уваги. Більше часу вони витрачають на розглядання меблів та предметів декору.

[покупниця]:

«Коли знаєш, що на тобі ці окуляри, то вже починаєш дивитися на певні речі. Мені сподобався цей досвід, це правда. І ще добре, що це змусило мене бути уважнішою».

Новий уряд Великої Британії поставив перед собою завдання побудувати ще півтора мільйона нових будинків. А це означає, що найближчими роками активність на ринку нерухомості зростатиме.

[Річард Доннелл, виконавчий директор аналітичної компанії]:

«Це не те саме, що купувати машину що три роки. Це складний процес, і кожен може зробити більше. Такі технології дають змогу нам та іншим зрозуміти, як допомогти споживачам заповнити ці прогалини».

Коротке посилання на цю сторінку:

«Розумні» окуляри показали, на що найчастіше дивляться покупці нерухомостіПрадавнього родича коали завбільшки з білого носорога досліджують в АвстраліїРоботи-тренери допомагають у реабілітації пацієнтів, які перенесли інсультСкам’янілість доісторичної гігантської саламандри знайшли в НамібіїРуїни давньоримської пральні виявили під час будівельних робіт поруч із ВатиканомУ Японії розробили прилад, який запобігає тепловому ударовіЧи можуть надзвукові пасажирські авіаперельоти стати реальністюВивчення рухів немовлят може допомогти виявляти аутизм у ранньому віціНешкідливе пальне з повітря та води випробовують на болідах «Формули-1»Де відбувається найбільша у світі міграція ссавців

Підпишись на e-mail розсилку

Вибери, що б ви хотіли отримувати на свій e-mail: