Ця технологія відстеження погляду вказує, на що звертають увагу покупці житла під час огляду нерухомості. І результати вас можуть здивувати.
[Деніел Коплі, працівник порталу нерухомості]:
«Коли покупці оглядають будинки, вони витрачають багато часу на більш поверхові речі».
Технологія, розроблена однією шведською компанією, відстежує погляди покупців у режимі реального часу.
Згідно з дослідженням, люди часто пропускають такі важливі об’єкти, як підвали, дахи та горища, попри те, що там можуть бути серйозні проблеми.
[Деніел Коплі, працівник порталу нерухомості]:
«Їм слід було б дивитися на такі речі, як цегляне муровання, шукати ознаки конденсату чи вологи, оглядати димар, котел, електрику, можливо навіть сигнал вай-фаю».
Технологія відстеження погляду виділяє, які ділянки, предмети чи кімнати привертають увагу покупців, а які залишаються поза увагою.
[Джон Ворд, директор з продажу шведської компанії]:
«Камери вловлюють відображення на зіницях, а потім розумна технологія визначає, куди ви насправді дивитеся».
Експеримент показав, що покупці житла часто не беруть до уваги структурні елементи нерухомості. Цьому вони приділяють лише 38 % своєї уваги. Більше часу вони витрачають на розглядання меблів та предметів декору.
[покупниця]:
«Коли знаєш, що на тобі ці окуляри, то вже починаєш дивитися на певні речі. Мені сподобався цей досвід, це правда. І ще добре, що це змусило мене бути уважнішою».
Новий уряд Великої Британії поставив перед собою завдання побудувати ще півтора мільйона нових будинків. А це означає, що найближчими роками активність на ринку нерухомості зростатиме.
[Річард Доннелл, виконавчий директор аналітичної компанії]:
«Це не те саме, що купувати машину що три роки. Це складний процес, і кожен може зробити більше. Такі технології дають змогу нам та іншим зрозуміти, як допомогти споживачам заповнити ці прогалини».
Коротке посилання на цю сторінку: