Нову осінньо-зимову колекцію показав дім моди Dior на Тижні моди в Парижі. Креативний директор Марія Грація Кюрі звернулася до джерел модного бренду. Вона черпала натхнення в атмосфері кінця 60-х років та в жіночних пошитих на замовлення зразках того періоду.
Моделі проходять залою в тренчах, розкльошених мініспідницях, довгих сітчастих сукнях, що виблискують вишивкою з бісеру, і жакетах з оздобою. Сумки — найрізноманітніших форм і розмірів, як і взуття, зокрема високі жокейські чоботи.
Кюрі каже, що коли покійний дизайнер Марк Боан перейшов від ретельно продуманих, пошитих на індивідуальне замовлення стилів от-кутюр до моделей готового одягу, то його завданням було створити нові силуети, які жінкам було б легше носити, коли вони виходять у світ.
[Марія Грація Кюрі, креативний директор Dior]:
«Це було нове покоління, менш традиційне за попередні. І воно хотіло міняти одяг частіше й без тривалих примірянь, необхідних для створення образу от-кутюр».
Колекцію назвали «Міс Діор». Цю назву можна було побачити на деяких моделях у вигляді графіки з товстими мазками в стилі 60-х.
[Марія Грація Кюрі, креативний директор Dior]:
«Гадаю, що пан Боан дуже добре зрозумів це нове покоління. І я думаю, що це було дуже важливо для нашого дому моди, бо в 1967 році він запустив цю нову лінію «Міс Діор», і це була справді перша лінія прет-а-порте. Для дому високої моди було дуже незвичайно вийти на нову територію, — територію прет-а-порте. І він у цьому досяг успіху».
Тиждень моди в Парижі триватиме до 5 березня й збере на подіумах найпрестижніші бренди.
Коротке посилання на цю сторінку: