Чилійська компанія знайшла спосіб, як переробляти старі автомобільні шини. Їх використовують у виробництві акумуляторів для електромобілів.
Щорічно у світі на звалищах опиняється коло 32 мільйонів тонн покришок. Їх вистачило б, щоби повністю вкрити Вашингтон, площа якого — приблизно 200 квадратних кілометрів.
Фахівці вважають, що з переходом на електромобілі, які важчі через акумулятори, кількість старих шин зростатиме.
Одна енергетична чилійська компанія завдяки новій технології вирішує проблему перероблення відпрацьованих покришок. Їх у світі зібралося вже понад мільярд.
[Бернардіта Діас, гендиректор і співзасновниця компанії]:
«Наш процес інноваційний насамперед тому, що ми розв’язуємо дві проблеми. Перша — це остаточна утилізація шин, а друга — попит, який виникає на матеріали для електромобілів».
Процес містить перероблення «сажі», яку отримують із шин шляхом піролізу. З неї роблять графітовий твердий вуглець акумуляторного класу. Це важливий компонент літій-іонних батарей.
[Бернардіта Діас, гендиректор і співзасновниця компанії]:
«Під час піролізу отримують три побічні продукти. Один із них — піролітична олія, другий — сталь, а третій — технічний вуглець. Цей технічний вуглець не має виходу на ринок. І що ми зробили? Ми перетворили відходи покришок на графітовий матеріал для використання в батареях для електромобілів».
Попри те, що у світі почали активніше переробляти відходи, старих шин на звалищах стає дедалі більше.
[Бернардіта Діас, гендиректор і співзасновниця компанії]:
«Наш продукт можна буде застосовувати не тільки для літій-іонних батарей, але й для натрієвих, які використовують у наступному поколінні електромобілів».
У компанії кажуть, що в неї з’явилися потенційні інвестори, які бажають вивести процес на промисловий рівень.
Коротке посилання на цю сторінку: