У цьому ресторані в Кувейті з’явився новий помічник — робот-офіціант, а точніше офіціантка, на ймення «CAN». Вона не вміє приймати замовлення чи ставити на стіл тацю, але точно доставить страви до потрібного місця. А там уже все дороблять люди.
Офіціанти кажуть, що тепер їхня робота стала безпечнішою і легшою.
[Джессі Номес, офіціант]:
«Ми просто вводимо номер столика — робота вже запрограмовано. Тож він іде до потрібного столу, а ми беремо страви й розставляємо їх перед клієнтами. Це лише помічник».
Роботи в ресторанній індустрії — не новація. Зараз багато хто замислюється, чи стануть вони майбутнім галузі.
[гість ресторану]:
«Саме це нас і чекає. Я сказав би, що роботи не замінять усіх, але це буде 60 на 40 — 60 % людей і 40 % роботів. Чому б і ні?»
Керівництво ресторану має надію, що роботи розв’яжуть проблему нестачі робочої сили.
[Ахмед Шерріфф, менеджер ресторану]:
«Люди йдуть у ногу з часом. Напевно, усі компанії намагаються зменшити витрати. Тож якщо роботи виконуватимуть усю роботу людей, то можна замінити людей роботами. Але на це потрібен час».
Утім менеджер закладу розуміє, що людям потрібне живе спілкування, якого не матимеш від роботів.
Цей ресторан наразі перший у Кувейті, де працює робот-офіціант.
Коротке посилання на цю сторінку: