Google, TikTok та інші великі технологічні компанії, що працюють у Європі, муситимуть ужити серйозних заходів, щоб очистити інтернет від шкідливого контенту.
Європейська комісія посилює контроль за великими технологічними компаніями. Вона запроваджує нові правила, які мають поліпшити безпеку користувачів в інтернеті й запобігти поширенню контенту, який або вважається незаконним, або порушує умови обслуговування платформи, наприклад пропагує геноцид чи анорексію.
[Джуліан Яурш, експерт із цифрових технологій]:
«Споживачі можуть очікувати, що правила більше не встановлюватимуть лише онлайн-платформи. Є обов’язкові правила для всього ЄС».
Європейська комісія визначила 19 великих платформ, які муситимуть дотримуватися нових правил. До них належить, зокрема, Aliexpress, TikTok, App Store, YouTube, Google Play і Pinterest. Також до списку увійшла Wikipedia, Snapchat, LinkedIn, Booking.com і Twitter.
Тепер на них має з’явитися можливість відзначати незаконний онлайн-контент та сумнівні продукти, які компанії будуть зобов’язані видаляти швидко й об’єктивно. Також правила забороняють орієнтувати рекламу на вразливі категорії людей, зокрема дітей.
Amazon уже подав позов на нові обмеження. Німецький ритейлер модного одягу Zalando теж. Його представниця зазначає, що цю платформу не мали включати до списку.
[Орелі Кольє, представниця Zalando]:
«Якщо у вас нульовий ризик нелегального контенту чи нелегальної продукції, ви просто не належите до категорії платформ, які становлять ризик для суспільства. Zalando до неї не належить».
Якщо компанії порушать нові правила, на них можуть накласти штрафи до 6 % їхнього глобального доходу. Тобто це мільярди євро.
Коротке посилання на цю сторінку: