Іспанська Галісія — не найпопулярніший напрямок у туристів чи іноземців, які шукають другий дім. Тут безробіття, низька народжуваність і здебільшого літнє населення. Сільський регіон малолюдний, і багато молоді виїжджає до великих міст. 3500 сіл Галісії тепер занедбані.
Проте не всі іноземці, які купують власність в Іспанії, шукають сонячних пляжів і п’ятизіркових послуг.
У сестер Б’янки й Сари — британсько-нідерландське коріння. Вони вже мають будинок в Андалусії — на півдні Іспанії. Але дикий північний захід зачарував їх більше. Вони відкрили тут кінний центр.
[Б’янка Крегг, співвласниця кінного центру]:
«Тут вельми спокійно й зелено. Дуже мирна атмосфера, люди. Тому, гадаю, це відмінне місце для відпочинку».
Ще одна причина вибору цього місця — ціна на нерухомість.
[Б’янка Крегг, співвласниця кінного центру]:
«Ні в Англії, ні в Нідерландах не можна купити стільки власності за таку ціну, як тут».
Влада міста Луго створила цифрову платформу, на якій збирає інформацію про занедбані сільські райони й пропонує власність потенційним покупцям. На придбання й відновлення будинків та господарств виділяє гранти. Такі покупці мусять мати дозвіл на постійне проживання в Іспанії.
[Мар Гомес, голова Інституту домоволодіння та землі в Луго]:
«Влада Галісії заохочує купувати власність, щоб люди підтримували її в разі потреби коштом держави, щоб туди їхали й оживили ці райони».
Подружжя Рози й Марка підшуковують сільські будинки тим, хто хоче втекти від міської метушні. І бізнес іде непогано.
[Роза Костойя, рієлтор]:
«Нині завдяки технологіям майже будь-яку роботу можна виконувати з будь-якої точки світу. 75–80 % наших клієнтів — іноземці. Зазвичай вони шукають тихе місце для своєї сім’ї, вони хочуть змінити стиль життя. Також є молоді одружені пари, які хочуть не лише жити тут, а й організувати бізнес».
Ця сім’я також продає збанкрутілі хостели й цілі села під різні проєкти, де людям треба багато місця.
[Марк Адкісон, рієлтор]:
«Іноземці їдуть сюди в пошуках іншого життя. Багатьом набридло харчуватися напівфабрикатами й по дві години їздити на роботу. Також надокучили поїзди й міський стрес».
Коротке посилання на цю сторінку: