Британський люксовий бренд Burberry повернувся на подіум. Це його перший показ наживо за два роки. Демонструють колекції чоловічого й жіночого одягу, присвячені британській культурі.
У попередніх сезонах через пандемію коронавірусу проходили лише цифрові презентації.
На моделях тренчі з ланцюжками, верхній одяг у стилі кантрі, боді, деталізовані картаті спідниці та чоботи на високій платформі.
Класичний картатий принт бренду верблюжого, червоного й чорного кольорів з’явився на плісованих сукнях та спідницях. Тренчкот перетворився на сукню без бретелей. Також є оксамитові сорочки з довгими спідницями та смокінгами.
У чоловічій лінійці — пуховики, куртки-авіатори, штани з високою талією та джемпери з прикрасами.
Головний креативний директор Ріккардо Тіші каже, що в цій колекції осінь-зима — 2022 змішав різні відтінки, граючись із класичними образами бренду.
[Ріккардо Тіші, головний креативний директор Дому моди Burberry]:
«Burberry став набагато жіночнішим, чуттєвішим, кутюрнішим, ніж раніше. І відсьогодні починається нова епоха. У Burberry немає тренчів, верблюжого пальта й картатості — культових речей. Але ви можете піти й купити багато інших речей від вуличного одягу до одягу от-кутюр».
Дизайнер каже, що колекція втілює всю суть британської моди, яка поважає минуле, але водночас не забуває про майбутнє.
Коротке посилання на цю сторінку: