Ці діти однієї з кенійських шкіл раді повернутися за парти. Деякі середні навчальні заклади країни через пандемію не працювали більш як півтора року.
Як відомо, коронавірусна криза змінила життя дітей не лише в Кенії. Несподівано молоде покоління опинилося в ізоляції.
Тепер експерти намагаються оцінити збитки, які завдала дітям пандемія.
Організація ЮНІСЕФ уважає, що пандемія позначиться на дітях ще негативніше, ніж уважали раніше. І цей вплив буде більшим у бідних країнах і країнах, що розвиваються.
[Амелія Робертс, дослідниця]:
«Деякі діти під час локдауну мали доступ до персонального комп’ютера, вони добре вчилися. Але в інших були труднощі. Вони, можливо, відставали в англійській та математиці, бо не могли вчитися з дому».
Експерти також зазначають, що пандемія позначилася на успішності дітей.
[Вірен Д’Са, професор педіатрії]:
«Раптом вони опинилися в ізоляції. Тепер їм складно дотримуватися вказівок, які їм дають, а також концентруватися й зберігати увагу».
Американський професор педіатрії Вірен Д’Са спостерігав за групою з 290 новонароджених ще до того, як прийшов коронавірус. Каже, що ізоляція дуже вплинула на їхній розвиток.
[Вірен Д’Са, професор педіатрії]:
«Були невеликі відмінності в їхніх рухових проявах, у здатності до раннього навчання, у спілкуванні та поведінці».
Лікар наголошує, що пандемія не вплинула на здатність дітей ходити чи бігати. Але далася взнаки в інших речах.
[Вірен Д’Са, професор педіатрії]:
«Це більше стосується їхньої моторики, як вони переміщують предмети, аналізують інформацію і поводяться з речами в їхньому середовищі».
Лікарі кажуть, що зараз найважливіше — зменшити подальший вплив пандемії і постаратися повернути дітей у звичайні умови життя.
Коротке посилання на цю сторінку: