06.10.2022

Тепер космічною далечінню можна погуляти у віртуальній реальності

Космічна далечінь ніколи раніше не була так близько. Принаймні віртуально. Дослідники одного з провідних університетів Швейцарії..

Дата завантаження: 2022-07-06

Космічна далечінь ніколи раніше не була так близько. Принаймні віртуально.

Дослідники одного з провідних університетів Швейцарії показали відкрите програмне забезпечення, яке дає змогу гуляти космосом у 3D-просторі.

Для цього об’єднали найбільший у світі масив даних і створили об’ємні візуалізації космосу.

[Ів Реваз, дослідник]:

«У цій кімнаті ми у віртуальній реальності відтворили різні частини нашого Всесвіту. Наприклад, тут можна бачити Землю, а перед нею — Міжнародну космічну станцію, яка літає на орбіті».

Комп’ютерні інженери, астрофізики та інші експерти створили віртуальну мапу, яку можна розглянути за допомогою звичайної гарнітури віртуальної реальності. Також можна використовувати 3D-окуляри або вигнуті екрани. Зрештою підійде звичайний екран комп’ютера.

[Ів Реваз, дослідник]:
«У нашому виконанні Всесвіту ми можемо переходити від одного масштабу до іншого. Ми почали з простору перед Землею, а тепер дивимося загалом, ми змінили масштаб і тепер бачимо галактики у Всесвіті».

Якщо казати простою мовою, це як Google Earth, тільки для Всесвіту.

Комп’ютерні алгоритми використовують десятки терабайтів даних. Можна розглянути щось із відстані від одного метра до нескінченної далечини.

Програмне забезпечення для всіх безплатне. Для віртуальної подорожі потрібен щонайменше комп’ютер й обладнання для перегляду 3D-графіки.

Тепер космічною далечінню можна погуляти у віртуальній реальностіДві чилійки випадково знайшли рідкісні останки давньої морської рептиліїЯк вивчають одну з найбільших печер у світіЗастосунок допомагає пакистанцям із глухотою спілкуватися з іншими людьмиВіртуальна реальність дає мешканцям будинків для людей похилого віку змогу подорожуватиРуїни давньоримських храмів виявили в НідерландахУ Японії зробили робота-цапаУ США збудували безпілотний тракторУчені перевіряють тварин на віруси, щоб запобігти новим пандеміямНовий гель допоможе відновитися після серцевого нападу