Іспанська модниця Бланка Лорка колись любила високі підбори й вишуканий одяг. Але ізоляція під час пандемії змінила її відчуття стилю й купівельні звички.
Після кількох місяців роботи у своїй мадридській квартирі, 31-річна працівниця фармацевтичної компанії тепер одягається зручно й у нейтральних тонах. І вона така не одна. Ця тенденція охопила всю Європу. Люди оновлюють свій гардероб.
[Бланка Лорка, жителька Мадрида]:
«Я шукаю одяг, який можна використовувати в різних комбінаціях, який можна поєднувати з різними речами, щоби створювати інші образи. Сьогодні це мій пріоритет».
Люди масово відмовляються від краваток, модельного взуття й високих підборів. Тепер усі шукають універсальний одяг: досить елегантний для офісу й водночас розслаблений для телеконференцій за кухонним столом.
Це прекрасна новина для роздрібних продавців. За минулі 12 місяців продажі одягу, взуття та косметики у світі зросли на 8,5 %.
Великі бренди вже звернули на це увагу. Так, на їхніх вебсайтах почали з’являтися нові колекції в стилі smart casual, а також більше одягу для відпочинку та спорту.
[Кусто Далмаут, дизайнер]:
«Я думаю, що на робочих місцях ситуація не зміниться. Люди, збираючись на роботу, одягаються функціонально й комфортно».
Проте, попри зростання продажів, у роздрібних торговців виникла інша проблема — глобальні перебої з постачанням. Так, через коронавірусні обмеження у багатьох портах зросли черги з контейнеровозів, які просто не встигають розвантажитися.
Коротке посилання на цю сторінку: