Нещодавно шанувальники «запорожців» з’їхалися на виставку в Києві. У минулому столітті ці малюки були дуже популярними в Україні. Коштували вдвічі дешевше за «жигулі».
І хоча нові автомобілі вже ось як 30 років не випускають, власники дбають, щоб усі деталі були справжніми, такими, якими вони були кілька десятиліть тому.
[Євген Пилипів, власник «запорожця»]:
«Коли ми проїжджаємо на своїй машині — усі усміхаються, махають, дітки взагалі в захваті. Тобто чистий позитив».
Утім, проблем у власників «запорожців» із кожним роком більшає. Ці машини часто перегріваються, запчастин майже не знайти, сучасний бензин для них не підходить.
[Сергій Аксьоненко, власник «запорожця»]:
«Кажуть, скільки під “запорожцем” пролежиш, стільки й будеш на ньому їздити. Цим, як на мене, усе сказано».
Але все ж шанувальники люблять свої машини.
[Олександр Іванов, власник «запорожця»]:
«Я дістаю море задоволення від їзди саме на цій машині. Вона м’яка. Ось я сідаю після “фольксвагена” на “запорожець” — і таке відчуття, що в нас усі дороги відремонтували».[Сергій Аксьоненко, власник «запорожця»]:
«У мене “опель”. Їдеш на ньому як на якомусь кориті. Машина не має душі. А ця машина — саме для душі».
До речі, салон «запорожця» досить просторий.
[Кирило Ланцов, віцепрезидент клубу любителів «запорожців»]:
«Я в “жигулі” практично не поміщаюся. Мені дуже незручно їздити. У “запорожці” місця більше, бо попереду немає двигуна. Є невеликий багажник — там велика ніша для ніг».
Виставку присвячено 20-й річниці Київського клубу любителів автомобілів марки ЗАЗ.
Коротке посилання на цю сторінку: