Такі набори з чотирьох парфумів продаватимуть за 1,6 мільйона євро. Виріб створила іспанська компанія, яка розташована в Барселоні. Її заснував підприємець з Об’єднаних Арабських Еміратів.
Створити таку підставку натхнув Храм Святого Сімейства архітектора Антоніо Гауді. Її зроблено із золота й срібла та інкрустовано дорогоцінними каменями, серед яких 345 діамантів, 56 сапфірів і 26 смарагдів.
Кожна пляшка парфумів символізує одну з пір року.
Цей набір створили не просто як товар класу люкс. Половину вторгованих коштів відправлять на благодійність. Решту використають на майбутні проекти.
[Сара Діас, голова бренду Sagrada]:
«Мета бренду Sagrada — охопити якнайбільшу аудиторію. Не лише цільову. Ми прагнемо, щоби всі дізналися про наш проект і наші цілі. Хочемо об’єднати розкіш і філантропію».
Кожен з чотирьох ароматів містить 18 компонентів, що уособлює кількість веж на Храмі.
[Джиммі Бойд, парфумер]:
«Вони є душею аромату, і їх добуто з найчистіших джерел, які доступні в природі. Вони на 100% натуральні. Складно знайти таку чистоту в якихось інших парфумах».
Бренд планує співпрацювати з педіатричним фондом, який допомагає хворим дітям. Кошти використають, щоби створювати в лікарнях приміщення для реабілітації після серйозних хвороб. Зазвичай маленькі пацієнти відновлюються вже вдома.
У магазинах набори не продаватимуть. Потенційних покупців запрошують зв’язуватися з компанією через офіційний сайт.
Коротке посилання на цю сторінку: