Основа під тональний крем, тіні для очей, помада. Для японця Йосіхіро Каміті макіяж стає дедалі звичнішим. Так він намагається покращити свій вигляд для відеоконференцій. Косметикою в Японії починає користуватися дедалі більше чоловіків.
[Йосіхіро Каміті, житель Японії]:
«В умовах пандемії можливостей зустрічатися з людьми стало менше. Раніше я не дуже звертав увагу на свою зовнішність. Але, як виявилося, це важливо, тому я вирішив робити макіяж».
В одному косметичному салоні для чоловіків кажуть, що їхні доходи в порівнянні з минулим роком зросли на чверть.
[Такумі Тедзука, власник чоловічого салону краси]:
«Раніше нашими клієнтами були молодики до 30 років. Тепер, оскільки всі почали працювати віддалено, стало більше бізнесменів віком 40, 50 і 60 років».
За даними дослідницької компанії «Фуджі Кейдзай Груп», ринок чоловічої косметики в Японії швидко зростає. Великі бренди зазначають, що в деяких магазинах продажі підвищилися в більш ніж 10 разів.
Водночас зростає попит і на онлайн-фільтри.
[Аюмі Міямото, розробниця фільтра для макіяжу]:
«Чоловіки почали писати нам щодо фільтра, який ми торік зробили для жінок. Вони сказали, що теж проводять онлайн-зустрічі, і було б добре, якби він був для чоловіків. Ми зрозуміли, що на нього є попит».
У магазинах косметики Токіо тепер з’являються відділи виключно для чоловіків.
Коротке посилання на цю сторінку: