У Гонконзі роботи допомагають дітям і підліткам з аутизмом розвивати соціальні навички. Програму запровадили в державних школах і деяких некомерційних організаціях.
[Кетрін Со, педагог-психолог]:
«Люди з аутизмом майже не прагнуть спілкуватися з іншими. Також у них підвищена чутливість до подій. Наприклад, вони гостро реагують на якийсь вираз обличчя чи на якісь інтонації. Тому ми використовуємо роботів, щоб прищепити дітям соціальні навички та зменшити їхнє занепокоєння».
На занятті два маленьких роботи розігрують певні сцени, демонструючи різну поведінку. Так дитина з аутизмом може зрозуміти, що, наприклад, кричати чи влаштовувати істерики неприйнятно. Також дітей вчать зосереджуватися на змісті уроку, а не на інтонації голосу чи відмінностях у розповідях.
[Кетрін Со, педагог-психолог]:
«Спочатку ми показуємо погану поведінку, а потім гарну. Далі пропонуємо дитині взяти участь у рольовій грі. Ми також ставимо дітям запитання, щоб переконатися в тому, що вони розуміють, як важливо правильно поводитися».
П’ятирічна Абігейл бере участь у програмі сім місяців.
[Мьюз Вон, мама дівчинки з аутизмом]:
«Вона стала активнішою. Наприклад, запитує людей, як їх звуть і ким вони працюють. Вона трохи включилася в громадське життя. Також вона стала краще вимовляти слова й вибудовувати речення, словниковий запас теж поповнився».
Програма діє з 2015 року. Її розпочали в Гонконзі й Макао. Брати участь можуть діти та підлітки від трьох до 18 років. Навчання пройшло вже більш як 1200 осіб.
Коротке посилання на цю сторінку: