Мюнхенська компанія сподівається почати нову еру тестування на COVID-19. Вона створила мобільний застосунок, який сканує очі користувача й за три хвилини визначає наявність коронавірусу. Водночас, як кажуть винахідники, точність тесту перевищує 95 %.
Німецький розробник програмного забезпечення створив застосунок разом із фахівцями зі США. Учасники проєкту вже чекають схвалення від регуляторних органів, щоб наприкінці наступного місяця випустити свій продукт на ринок.
Програма використовує зроблену смартфоном фотографію очей та визначає, чи є вірус, за допомогою симптоматичного запалення, яке називають «рожеве око».
[Вольфганг Грубер, виконавчий директор компанії ― розробника тесту]:
«Фахівці зрозуміли, що існує зв’язок між COVID-19 і так званим синдромом “рожевого ока”. Ми досліджуємо колір склери, тобто білої ділянки навколо зіниці, а не райдужну оболонку. Їх часто плутають. Нам вдалося виділити рожевий колір, що з’являється під час COVID-19. Він відрізняється від понад двох мільйонів рожевих відтінків».
За допомогою програми вже протестували більш як 70 тисяч осіб. Коронавірус визначали з точністю до 97 %. Водночас застосунок за секунду може обробляти до мільйона сканів.
У майбутньому цю опцію хочуть використовувати, щоб швидко виявляти заражених на масових заходах, таких як концерти чи футбольні матчі.
[Вольфганг Грубер, виконавчий директор компанії ― розробника тесту]:
«Застосунок уже готовий до використання. Ми вже можемо виконувати до мільйона сканувань щосекунди й можемо доповнювати програму на свій розсуд».
Поки в планах продавати місячний абонемент на користування застосунком приватним компаніям. Він коштуватиме коло 570 доларів. Пізніше випустять ще версію для звичайних користувачів.
Коротке посилання на цю сторінку: