Французький модельєр Жюльєн Фурньє донедавна умів лише створювати вишуканий одяг. Однак пандемія змусила його знову вчитися. І тепер він опановує режисерське ремесло.
До епідемії на Тижні високої моди в Парижі було багато велелюдних показів і сотні глядачів. Цього року через COVID більшу частину «живих» заходів скасували. Багато дизайнерів, щоб продемонструвати свої колекції, почали створювати відео.
[Жюльєн Фурньє, дизайнер]:
«Так, я дизайнер високої моди. Так, я можу шити неймовірні жіночі сукні. Але під час COVID-кризи я раптом дістав можливість розкритися заново й стати режисером своєї долі, управляти своїм усесвітом. Це дивовижно».
45-річний Фурньє має свій Дім моди. Він три дні знімав 9-хвилинний і 30-хвилинний фільми у своїй паризькій майстерні. У роликах головними героями був він, його співробітники, а також три моделі.
Наряди нової колекції прикрашено гусячими перами й різнобарвною органзою. Жінки подорожують фантастичним світом із близькосхідним колоритом. Клієнти Дому моди Фурньє здебільшого з Близького Сходу.
За словами дизайнера, через пандемію покупці шукають менш екстравагантний одяг.
[Жюльєн Фурньє, дизайнер]:
«Вечірки, весілля досі проводять, але через дистанціювання ці заходи стають приватнішими, стриманішими. Самі жінки, щоб виділитися, тепер хочуть, щоб одяг був якіснішим і вишуканішим. Вони шукають не такі блискучі й менш екстравагантні сукні для невеликих зустрічей».
Цього року в колекції Фурньє особливе місце посідає пір’я. До створення образів залучають відомого художника по пір’ю Жюльєна Вермелена.
[Жюльєн Вермелен, художник по пір’ю]:
«Мода, й особливо висока мода, робить пір’яну промисловість стійкою. У 60‒70-х роках ця галузь почала занепадати. Мало молоді хотіло вчитися цього ремесла, бо воно вважалося старомодним і вигадливим».
Загалом свої колекції на онлайн-заході покаже коло 30 відомих дизайнерів.
Коротке посилання на цю сторінку: