Італійський стартап допомагає жителям Рима перечекати карантин і водночас не відмовлятися від купівлі товарів в улюблених крамничках та кіосках.
Він створив онлайн-платформу, яка віддає перевагу не великим супермаркетам, а невеликим торговим точкам. До того ж товари доставляють не довше ніж за добу.
[Маттео Проєтті, співзасновник онлайн-платформи з доставляння]:
«Ми вирішили спробувати дати цим магазинам можливість працювати організованіше. З одного боку, ми хотіли, щоб вони вижили в умовах, коли на вулицях стало вкрай мало людей. А з іншого, хотілося зберегти зв’язок між людьми та їхніми улюбленими продавцями».
Одним замовленням клієнт може оформити доставлення хліба з улюбленої пекарні, м’яса з крамниці по сусідству, фруктів з іншого кіоску чи навіть товарів для тварин зі спеціалізованого магазину.
Спочатку платформа охоплювала лише один район столиці. Потім покриття розширилося. Сьогодні в базі вже 120 магазинчиків.
[Марко Міццоні, торговець м’ясом]:
«Вона добре мене розрекламувала у фейсбуці, де я не маю сторінки. Помітив, що став більше працювати. Вона допомогла під час карантину, коли роботи було дуже мало».
Засновники стартапу кажуть, що планують зберегти послугу й після закінчення пандемії.
[Якопо Гамбуті, співзасновник онлайн-платформи з доставляння]:
«У цей період люди не виходять із дому через COVID-19. А потім вони будуть зайняті роботою в офісах та іншими справами. Ми пропонуємо життєздатну альтернативу великим мережам. Якщо ви хочете якісних продуктів, то їх слід купувати на ринку. І ми хочемо забезпечити саме цю якість, яку великі мережі не гарантують».
Коли стартап тільки заснували, там працювало три людини. Тепер їх 15.
Коротке посилання на цю сторінку: