Видача університетських дипломів у Манілі проходить згідно з усіма карантинними правилами. Майже 180 випускників присутні тут тільки у вигляді зображення на екранах роботів.
І це не єдиний випадок, коли люди застосували роботизовані апарати на тлі пандемії. Подивімося на найяскравіші приклади 2020 року.
Це Бангкок. Тут в одному з торгових центрів цілий загін роботів розповідає, як дотримуватися правил безпеки й навіть допомагає дезінфікувати руки.
[Петра Бханубандх, представниця торгового центру]:
«Це інновація. І вона з’явилася в потрібний час і в потрібному місці, де треба дотримуватися соцдистанціювання та інших запобіжних заходів».
У японському магазині з’явився робот-консультант. Він не тільки може поговорити з клієнтами про товари й місцеві визначні пам’ятки, а й нагадає, що треба носити маску й тримати дистанцію.
А в токійських готелях, де були на карантині безсимптомні хворі на COVID, роботи зустрічали гостей і прибирали.
Ось китайський ресторан у Нідерландах. Тут роботів-офіціантів замовили ще до пандемії. Це виявилося дуже доречно.
Загалом у світі зріс попит на роботизовані машини, які вміють готувати бургери й салати, збивати смузі й заварювати каву.
У лікарнях вони теж стали в пригоді. Ось робот в індійському медцентрі запитує імена та номери телефонів відвідувачів. В ізраїльській лікарні робот допомагає пацієнтові дістати консультацію свого лікаря, а в сербській — палатами їздить роботизована станція для кварцування.
В аеропорту Афін з’явилися роботи, у яких можна довідатися інформацію. У Гонконзі ж автономні апарати дезінфікують поїзди метро.
Ось ще кілька сфер, де знадобилися роботи. Ательє класу люкс у Лондоні проводить приміряння за допомогою екранів на колесах. У Вашингтоні товари доставляють роботизовані кур’єри, а в Німеччині дрони перевозять Берліном тести на коронавірус.
Коротке посилання на цю сторінку: